Veelgestelde vragen

Heeft u vragen of wilt u meer weten over hoe wij te werk gaan? Onze veelgestelde vragen kunnen uitkomst bieden. Klik hieronder op het onderwerp en vindt gemakkelijk het antwoord op uw vraag!

Vragen over Zakelijkled.com

Hebben jullie ook een showroom of fysieke locatie waar ik terecht kan?
Nee, op dit moment hebben wij alleen een magazijn. U kunt hier wel uw bestelling afhalen. Het adres van ons magazijn vindt u hier.

Waarom zou ik bij jullie mijn ledverlichting bestellen?
Wij bieden de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Klinkt cliché, maar door goede connecties bij Philips kunnen wij verlichting van dit merk het goedkoopst aanbieden. Daarnaast is onze eigen productlijn (de panelen, downlights en meer) kwalitatief sterk. We geven veel aandacht aan het in elkaar zetten van onze producten, waardoor er geen lichtverlies plaatsvindt.

Kan ik ergens klantreviews vinden?
Absoluut, wij zijn aangesloten bij Kiyoh en een link naar hun site vindt u onderaan in de footer.

Help ik heb een klacht, wat nu?

Niet tevreden met ons product, onze dienstverlening of om een andere reden? Dat vinden wij vervelend om te horen! We helpen u graag per mail of telefoon. Wij zien u graag tevreden, dus doen er alles aan om uw klacht zo spoedig mogelijk af te handelen, in ieder geval binnen 7 dagen. Als u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling, kunt u uw klacht ook ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.

 

Over ons

Vragen over onze producten

Zijn de productprijzen inclusief of exclusief btw?
Al onze productprijzen staan inclusief btw vermeld op onze website.

Wat is het verschil tussen LED verlichting en andere verlichting?
Met LED verlichting haalt u een lager wattage in huis, maar krijgt u wel dezelfde lichtopbrengst. De kwaliteit van LED is beter en de levensduur is langer dan bij traditionele verlichting. Bovendien is het een veel duurzamere oplossing!

Hoeveel bespaar ik met LED verlichting?
Dit is lastig te zeggen, dit verschilt namelijk per lamp. Wij ontwikkelen op dit moment een handige tool waarmee u uw besparing kunt berekenen. Deze verschijnt binnenkort online.

Wat zegt het wattage over de LED verlichting?
Het wattage is het verbruik van de verlichting. In vergelijking met een auto zou je kunnen zeggen dat het wattage het aantal liter benzine is dat een auto verbruikt.

Hoe weet ik welke kleurtemperatuur ik nodig heb?
Dit is vaak een kwestie van smaak. In kantoren wordt aangeraden om met 840 te werken (4000K, neutraal wit), maar vaak wordt er gekozen voor 830 (3000K, warm wit). Helder wit licht (865 / 6500K) wordt aangeraden voor werkruimtes, tandartspraktijken etc.

Onze producten

Technische vragen

Waar moet ik op letten bij het aanschaffen van LED panelen?
De belangrijkste aandachtpunten zijn de powerfactor, het aantal lumen, de garantie, het aantal branduren, de wattage en het merk LED verlichting.

Wat is een Powerfactor?
Hoe hoger de powerfactor, hoe meer stroom er wordt omgezet in licht. Een hoge powerfactor zorgt voor veel stroom naar andere componenten. Hierdoor wordt er te veel stroom omgezet in warmte. Een hogere powerfactor zorgt voor een kwalitatief beter product.

Wat is UGR<19?
Met UGR<19 geven we aan dat een paneel voldoet aan de minimale eisen voor een werkplek. UGR<19 zorgt voor minder belasting voor de ogen, waardoor het een stuk comfortabeler wordt om langere tijd achter een computer te werken. Een paneel met UGR<19 heeft een soort extra plastic laag die dit effect teweeg brengt. Panelen met UGR<19 hebben een bewezen positief effect op de gezondheid en productiviteit van uw medewerkers!

Waar moet ik op letten bij CRI?
CRI geeft de kleurechtheid weer. Bij autospuitpraktijken of in kledingwinkels moet deze bijvoorbeeld zo hoog mogelijk zijn, omdat kleuren anders in het daglicht kunnen afwijken van het licht dat een lamp produceert. Over het algemeen hoeven consumenten en bedrijven hier geen rekening mee te houden.

Hoe installeer ik LED verlichting?
Ook dit verschilt per product. We zijn momenteel druk bezig met het ontwikkelen van instructievideo’s. Heeft u op dit moment vragen? Neem dan contact op met uw elektricien.

Technisch

Vragen over onze merken

Welke merken verkopen jullie?
We verkopen lampen van Philips en ons eigen merk.

Is de kwaliteit van jullie eigen merk net zo goed als Philips?
De kwaliteit van onze eigen merk producten is hetzelfde of zelfs nog beter! Wij maken gebruik van dezelfde LED chips als Philips. Het enige verschil is dat er geen Philips label op staat, maar ons eigen label erop zit. Bovendien werken wij met het nieuwste van het nieuwste in LED verlichting, waar Philips nieuwe producten nog wel eens later introduceert, omdat de huidige producten nog zo goed lopen.

Onze merken

Vragen over het bestellen

Hoe bestel ik een product?
Bestellen kan alleen via onze webshop.

Krijg ik van jullie een factuur toegestuurd?
Ja, deze ontvangt u op dezelfde dag als de bestelling.

Kan mijn afleveradres verschillen van het factuuradres?
Ja! Dit kunt u makkelijk aangeven in het bestelproces.

Wat gebeurt er met de gegevens die ik invul?
Deze worden alleen gebruikt om uw bestelling te kunnen versturen. Daarbuiten worden ze niet opgeslagen, gebruikt of gedeeld met derden.

Help, ik heb iets verkeerd gedaan! Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Jazeker, u kunt uw bestelling voordat deze verzonden is nog annuleren of aanpassen. Dat kan via de mail, chat of telefoon. Heeft u een fout gemaakt bij het invullen van uw gegevens? Stuur ons dan de juiste gegevens via een van de genoemde mogelijkheden. Wij passen het dan aan in onze back-office. Let op: dit kan alleen voordat het product is verzonden!

Bestellen

Vragen over de betaling

Wat is het rekeningnummer van ZakelijkLED.com?
NL76INGB0008159747 t.n.v. LightExperts

Uit welke betalingsmethodes kan ik kiezen?
U kunt betalen met iDeal, MasterCard, Maestro, VISA, Bancontact, V-Pay, Klarna, Paypal en een IBAN overschrijving. Meer informatie over onze betalingsmethodes vindt u op deze pagina.

Is betalen bij ZakelijkLED.com veilig?
Jazeker! Voor onze bankzaken maken wij gebruik van het ING Kassa Compleet systeem, wat geheel veilig is.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als uw betaling onverhoopt is mislukt, stuurt onze website u automatisch terug naar uw winkelmand. Van hieruit kunt u uw bestelling nogmaals proberen te voltooien. Lukt het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze gebruiken?
U kunt uw kortingscode invullen bij uw winkelmand. U ziet dan direct wat het resterende te betalen bedrag bedraagt.

Betaling

Vragen over de verzending

Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?
In bijna alle gevallen geldt; voor 20:00 besteld volgende dag in huis. Wij bezorgen alleen niet op zaterdag.

Kan ik zelf een dag en tijdstip kiezen voor de bezorging?
Momenteel helaas nog niet, maar wij werken hard aan een integratie met PostNL, waardoor dit wel mogelijk wordt. Wij houden u op de hoogte!

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Geen! Bij ZakelijkLED.com altijd gratis verzending.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Vervelend om te horen! We helpen u graag verder. U kunt contact met ons opnemen per mail, telefoon of via de chat (het blauwe bolletje rechts onder in uw scherm).

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Dit kan via Track & Trace van PostNL. U ontvangt uw Track & Trace code na verzending van ons per mail. Let op! Het kan even duren voor uw informatie zichtbaar is via de website van PostNL.

Technisch

Vragen over garantie & retour

Hoeveel garantie heb ik op mijn nieuw gekochte LED verlichting?
Op onze panelen krijgt u 5 jaar garantie. Op al onze overige producten geldt 2 jaar garantie.

Hoe stuur ik producten retour?
U kunt uw producten retour sturen naar het volgende adres: P.J. Troelstraweg 5, 3144 CC, Maassluis. de kosten voor retournering betaalt u zelf. Wilt u een retourprocedure starten? Bekijk dan de volgende pagina: Retouren

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Stuur uw product naar ons retour. Wij leveren u z.s.m. een nieuw product ter vervanging.

Garantie & Retour